امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

eva-smart-shower

دوش ایوا با کنترل میزان آب مصرفی در حمام‌ها، میزان هدررفت آب را تا نصف میزان معمول کاهش می‌دهد. کمک‌دست این گجت نیز اپلیکیشنی است که علاوه بر اعمال تنظیمات دلخواه، با ثبت میزان مصرف آب شما را به کاهش طول استحمام ترغیب می‌کند.

استحمام انسان‌ها نقش بسیار مهمی در هدر رفتن آب‌های کره زمین دارد؛ آبی که برای تصفیه آن هزینه‌ها و زحمات بسیاری صرف شده و البته برای مدتی است که خطر کاهش شدید آن در رسانه‌ها و از سوی دولت‌ها -از جمله ایران- گوشزد می‌شود.

حالا یکی از مخترعین آمریکایی دست به تولید دوشی هوشمند زده که قادر است میزان آب مصرفی در حمام را تا نصف کاهش دهد. این دوش با نام Eva جریان آب را دقیقا در زمانی متصل می‌کند که واقعا شما به آن نیاز داشته باشید.

چند راهکار ساده برای دوبرابر کردن عمر باتری اسنارت فون شما

double-battery-life

اسمارت فون های امروزی با صفحه نمایش های بزرگ و کیفیت تصویری بالا، مسلماً مصرف باطری بیشتری نسبت به گوشی های غیر لمسی چند سال پیش دارند. به راستی چطور میتوان مدت زمان مفید باطری یک اسمارت فون مدرن را افزایش داد؟

چرا با ورود کامپیوتر بدون کیس (umc) خریداران کامپیوتر های معمولی کمتر شده ؟ چون: 1) کیفیت این کامپیوتر در مقایسه با کامپیوتر های معمولی فوق العاده است در عین حال قیمت آن با کامپیوتر های معمولی برابر است. 2) مانیتور این کامپیوتر ، LCD سامسونگ 17 اینچ درجه A است که در داخل کامپیوتر تعبیه شده. 3) وزن کم و حجم کم این دستگاه که کلا کوچکتر از یک مانیتور معمولیست مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نموده. 4) قابلیت ارتقاء کامل در تمام قطعات یکی از...

کامپیوترهای نسل جدید + عکس

تلفن همراه به عنوان وسیله ای که تاثیر زیادی درایجاد روابط میان دارندگان این گجت دارد ، تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزانه ما شده است و از کوچک و بزرگ همه دارای یک تلفن همراه هستند.گوشی های امروزی نسبت به گوشی هایی که در اوایل وارد بازار شده بودند بسیار متفاوت بوده و در حال حاضر شما با داشتن گوشی هایی که تبدیل به اسمارت فون شده اند نه تنها از گوشی هایی که اوایل وارد بازار شده اند استفاده نخواهید کرد بلکه سراغی از آنها هم نخواهید گرفت.

 

 

همان‌طور که می‌دانید چند هفته‌ قبل، پیش‌نمایش نسخه‌ فنی محصول جدید مایکروسافت رونمایی شد. این محصول برخلاف انتظار کاربران، ویندوز 10 نام گرفت و به تمام شایعات و حدس و گمان‌ها درباره‌ ویندوز 9 پایان داد.

مایکروسافت در مراسم رونمایی از ویندوز 10 به معرفی برخی امکانات و قابلیت‌های جدید این ویندوز پرداخت که مطمئنا مهم‌ترین آنها ترکیب رابط کاربری ویندوز 7 و ویندوز 1‌/‌8 است تا در نسخه‌ جدید ویندوز، هم نظر کاربران مجهز به صفحه‌نمایش‌های لمسی جلب شود و هم رضایت کاربرانی حاصل شود که ویندوز 7 را به ویندوز 1‌/‌8 ترجیح می‌دادند.

ویندوز 10 علاوه بر امکانات و قابلیت‌های معرفی شده از سوی مایکروسافت از امکانات و توانایی‌های دیگری نیز برخوردار است که در این مطلب قصد داریم برخی از آنها را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید این امکانات در پیش‌نمایش نسخه‌ فنی وجود دارد و ممکن است در انتشار نسخه‌ نهایی کامل‌تر شده یا در آنها تغییراتی اعمال یا حتی به‌طور کل از این ویندوز حذف شود.

امکانات بیشتر در خط فرمان

بسیاری از کاربران با خط فرمان در ویندوز آشنایی ندارند، اما کاربران حرفه‌ای همچنان برای بسیاری کارها از این ابزار استفاده می‌کنند و باتوجه به اعمال نشدن تغییرات در این ابزار، انتظاری برای توجه مایکروسافت به آن وجود نداشت، اما برخلاف این طرز فکر، مایکروسافت در ویندوز 10 به‌روزرسانی مناسبی روی این به انجام داد و با اعمال تغییراتی کوچک، بسیاری از محدودیت‌های خسته‌کننده‌ آن را رفع کرد.

اکنون شما می‌توانید علاوه بر کلیدهای Ctrl + v از کلیدهای کنترلی دیگر نیز در این ابزار کمک گرفته و از امکانات دیگری بهره‌مند شوید.

برای بررسی این تغییرات در ویندوز 10 باید پس از اجرای ابزار خط فرمان، با کلیک راست روی نوار عنوان، گزینه‌ Command Prompt را انتخاب کنید. در ادامه به تب Experimental بروید و با فعالسازی هریک از گزینه‌های موردنظر، قابلیت عنوان شده را در خط فرمان فعال کنید.

وبسایت معتبر IGN به تازگی اولین تصویر از in-game عنوان بعدی سری بازیهای Call of Duty را که توسط

استودیو Sledgehammer Games در حال ساخت و توسعه است ، منتشر کرده که در زیر مشاهده می نمائید.

 

طبق اطلاعات این استودیو ، بازی جدید سری Call of Duty پاییز امسال عرضه خواهد شد و نزدیک به سه سال

می باشد که در حال ساخت و توسعه است.علاوه بر این ، این عنوان به طور عمده پلتفرم های نسل هشتمی

یعنیPlayStation 4 و Xbox One را نیز هدف قرار داده است.

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 1898
گوگل امروز : 5
گوگل دیروز : 190
بازدید هفته : 6607
بازدید ماه : 9622
بازدید سال : 32840
بازدید کل : 377261
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes