امتیاز دهید

خوش آمدید

pansona

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

میزکار کاربری
Panel

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

لینک های سایت
Links

صفحات جداگانه
Extra Pages

چت باکس
Chat


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آخرین نظرات کاربران
Recently Comments

sohil
sohil درتاریخ 1394/9/8 گفته :
خیلی قدرت بالایی داره
وان دانلود
وان دانلود درتاریخ 1394/8/26 گفته :

سلام داداش ممنون عالی بود وبلاگت عالیه انشالله موفق باشی

حسن
حسن درتاریخ 1394/7/12/panso گفته :
فوق العادست
پدرام
پدرام درتاریخ 1391/5/5 گفته :
با عرض سلام خدمت شما
گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
www.jonbeshnet.ir/hijab
amir
amir درتاریخ 1390/12/26 گفته :
khili bahal booooooooooood

سه سال بعد از ورود کادیلاک ATS جدید به بازار، قرار است اولین به‌روزرسانی آن در سال 2015 معرفی شود. نسخه‌ای که شامل تغییراتی ملایم می‌شود. این اولین تصاویر از ATS 2015 است که بدون هیچ استتاری دیده شده و شکار عکاسان شده است. بنابراین باید زمان معرفی و رونمایی آن نیز نزدیک باشد.

تغییرات ظاهری چندانی در این مدل دیده نمی‌شود و تنها قسمت قابل‌توجه، حذف همان خوشه‌های اطراف لوگوی کادیلاک است. سپر جلو و فرم هواکش آن نیز تغییر کرده و یک نوار کرومی باریک نیز روی آن قرار گرفته است. در مجموع تغییرات چهره خودرو مطابق با مدل کوپه ATS می باشند.

مدلی که در تصویر می‌بینید دارای یک لوله اگزوز در انتهای خودرو است که به مفهوم موتور 2.5 لیتری مدل پایه است. هنوز از تغییرات فنی و همچنین امکانات این خودرو، اطلاعاتی منتشر نشده است.

سری Z خودروهای نیسان در کنار GTR از جمله‌ی خودروهایی است که با بهره‌گیری از فاکتورهای اسپورت، محبوب بسیاری از جوانان است. نیسان 370Z اولین خودرویی است که زیر تیغ جراحی بازوی تیونینگ نیسان، یعنی Nismo رفته و حاصل آن 370Z Nismo ‌است. علی‌رغم بهره‌مندی نیروی موتور فوق‌العاده، چالاکی و هندلینگ مناسب، این خودرو از ظاهر یک خودروی تیونینگ شده بی‌بهره بود، حال آنکه نیسان پرده از نمونه‌ی فیس‌لیفت شده این خودرو برداشته تا ردای یک اسپورت تیونینگ‌ شده به معنای واقعی را بر تن خودروی خود کند.

نیسان 370Z Nismo یک خودروی چالاک اسپورت است که از موتوری با قدرت 350 اسب‌بخار در گشتاور 276 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این خودرو پس از روشن شدن موتور و جاری شدن قدرت در سیستم انتقال قدرت به یک خودروی خوش‌دست با هندلینگ بالا تبدیل می‌شود که یارای رقابت با بهترین خودروهای موجود را دارا است.

همانطور که گفتیم، این خودرو علی‌رغم بهره‌گیری از نیروی زیاد و برخورداری از تمامی فاکتورهای یک خودروی اسپورت، از یک ظاهر درخور و گیرا بی‌بهره بود. همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، ظاهر نمونه‌ی پیشین این خودرو بسیار ساده و بدون کوچکترین جزئیاتی است که نیسان این مورد را در فیس‌لیفت جدید ارائه شده جبران کرده است.

نتقال قدرت در رنجروور اسپرت توسط هر چهار چرخ (4-wheel-drive) صورت می گیرد و این خودرو دارای سیستم انتقال نیروی 8 سرعتۀ اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی می باشد.

برای این خودروی شاسی بلند (SUV) دو پیشرانۀ متفاوت که هر دوی آنها به سوپرشارژر (supercharger)  و اینترکولر (intercooler) مجهز شده اند ، تعبیه شده است.  پیشرانۀ 6 سیلندر (V6) آن دارای 3 لیتر حجم و قدرتی معادل 340 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن بر متر می باشد و پیشرانۀ 8 سیلندر (V8) این خودرو دارای حجم 5 لیتر و قدرت موتور 510 اسب بخار و گشتاوری معادل 625 نیوتن بر متر می باشد.

رنجروور اسپرت با موتور 3 لیتری خود در مدت زمان 6.2 ثانیه قادر به رسیدن به سرعت 96.5 کیلومتر بر ساعت ( 60 مایل) گردید و مسیر 400 متری (1/4 مایل) را در مدت زمان 14 ثانیه پیمود و به سرعت نهایی 209 کیلومتر بر ساعت رسید و با موتور 5 لیتری در مدت زمان 4.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96.5 کیلومتر بر ساعت دست یافت  و مسیر 400 را نیز در مدت زمان 13.5 ثانیه طی نمود و به سرعت نهایی 250 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

پورشه کایمن جدید با کد 981 تحت تاثیر باکستر طراحی شده و مشخصاتی مشابه آن نیز دارد. کایمن 2013 درازتر، خوابیده تر، سبک تر و سریعتر از مدلهای فعلی می باشد.

کایمن جدید با موتور 2.7 لیتری شش سیلندر مسطح استفاده شده در باکستر با توان 265 اسب بخار عرضه خواهد شد. مدل قوی تر کایمن S نیز با موتور 3.4 لیتری 325 اسبی تولید خواهد شد. برای انتقال نیرو از گیربکس شش سرعته دستی یا 7 سرعته PDK دو کلاچه استفاده خواهد شد .

شتاب مدل 2.7 لیتری با گیربکس PDK 5.1 ثانیه و مدل S تنها 4.6 ثانیه است. مصرف سوخت مدل S با گیربکس دستی در شهر 11.7 لیتر و در بزرگراه 8.4 لیتر است که برای این موتور با این قدرت رقم خوبی محسوب می شود. استفاده از گیربکس PDK این ارقام را به ترتیب به 11.2 و 7.8 لیتر کاهش می دهد. مدل پایه کایمن هم در شهر 10.7 و در جاده 7.3 لیتر بنزین می سوزاند.

در حال حاضر سه گزینه برای انتخاب موتور در دسترس شماست. موتور شش سیلندر 3 لیتری توربو (با دو واحد توربو شارژر) و با سوخت دیزل که می تواند 313 اسب بخار و 630 نیوتن متر گشتاور تولید نماید. مصرف سوخت متوسط این مدل، بین 5.5 تا 5.7 لیتر در 100 کیلومتر می باشد. نمونه دیگر 640i با موتور 6 سیلندر 3 لیتری و با توربوی دوگانه است که 320 اسب بخار  و 450 نیوتن متر نیرو و گشتاور تولید می کند. بالاترین انتخاب 650i با موتور 8 سیلندر 4.5 لیتری با توربو شارژر دوقلو است که می تواند قدرت 450 اسب بخاری و گشتاور 650 نیوتن متری را تقدیم راننده کند و بدین ترتیب دستیابی به سرعت صد کیلومتر در آن تنها 4.6 ثانیه طول خواهد کشید. و البته مثل همیشه حداکثر سرعت بصورت الکترونیکی روی عدد 250 محدود شده است.

مصرف سوخت این مدل بطور متوسط بین 9.2 تا 9.4 لیتر اعلام شده که برای یک موتور هشت سیلندر و با این قدرت ، بنظر مناسب می رسد. و البته می توانید تفاوت فاحش تکنولوژی روز جهان را با مقایسه این میزان مصرف با میزان مصرف یک موتور 1800 سی سی چهار سیلندر ایرانی ببینید!

دسته : خودرو , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : جمعه 14 فروردين 1394 ساعت : 18:15

 

شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که بعد از میلیارد چیست؟؟

ترتیب بدین صورت است که بعد از هزار و میلیون میلیارد داریم که بیلیارد هم خوانده می شود و بعد از آن بیلیون و تریلیون و ... را داریم. به طور کلی اعداد را می توان در جدول زیر مشاهده کرد

البته این جدول را می توان تا 100 مورد نوشت که آخرین آن 10600 است که قابل تصور هم نیست.

بچه‌های عزیز توجه داشته باشید اعداد بالا عدد ۱۰ نشان دهنده تعداد صفر های جلوی عدد ۱۰ می‌باشد .

 

 

دسته : متفرقه , ,
می پسندم نمی پسندم
تاریخ : پنج شنبه 13 فروردين 1394 ساعت : 11:5

http://www.larte-design.com/images/auto_complects/174693_497.jpg

قیمت خودرو اینفینیتی  QX70 مدل ۲۰۱۵

 

  • قیمت خودرو اینفینیتی   QX70 3.7L Excellence 2015            در امارات  ۱۷۹۰۰۰ درهم
  • قیمت خودرو اینفینیتی   QX70 3.7L Luxury 2015                 در امارات   ۱۹۹۰۰۰ درهم
  • قیمت خودرو اینفینیتی   QX70 5.0L Sport Luxury 2015        در امارات  ۲۲۹۰۰۰ درهم
  • قیمت خودرو اینفینیتی   QX70 S 3.7L Elite Sport 2015       در امارات  ۲۰۵۰۰۰ درهم

 

http://www.autoaccessoriesgarage.com/img/vehicles/big/Chevrolet-Camaro.png

مشخصات موتور

زمانی که با سقف باز و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در حال گشت گذار هستید، چیزی به جز صدای غرش موتور نمی شنوید. موتور این ماشین 1867 کیلوگرمی، 6.2 لیتر و توان آن 426 اسب بخار است و همه افراد داخل ماشین ، قدرت موتور را کاملا احساس خواهند کرد.

نه چندان عالی

با تمام قدرت و زیبایی و جذابیتی که ماشین دارد، نکات مهمی را رعایت نکرده است. یکی از این نکات بسیار مهم، مصرف بنزین بالای Camaro است. دکمه باز و بسته کردن سقف، در مکانی بالای سر راننده قرار دارد. باز کردن و بستن سقف توسط این دکمه کمی گیج کننده است و شما دائما جهت باز کردن و بستن را اشتباه می کنید.

قیمت ماشین نسبت به کارایی و مشخصات آن بالاست.

درباره سایت
About Us
به وبلاگ من خوش آمدید
آمار سایت
Statistics
تعداد مطالب : 741
تعداد نظرات : 5
تعداد کاربران : 11
امروز :
تعداد اعضای سایت : 11
تعداد اعضای آنلاین : 1
بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 5007
گوگل امروز : 9
گوگل دیروز : 501
بازدید هفته : 9756
بازدید ماه : 12771
بازدید سال : 35989
بازدید کل : 380410
نویسندگان
Author
تبادل لینک هوشمند
Auto Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و نرم افزار و آدرس pansona.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امکانات وب
Codes